Weekend yang sgt memenatkan...Went to Fendy's solemnisation @ Masjid Besi Putrajaya after Asar...Then Maghrib went home kejap...Pastu went straight to Subang Parade to watch the Avengers...Today plak, went to Fendy's reception @ Intekma Hotel, Shah Alam...Baru balik td...So penat n sleepy...zzzzzzZZZZzzz
siap2 nk g Fendy's nikah...I wanna show my new hair actually...ok x?? ;p
Fendy...Rosy, Shah n I teka ur lafaz nikah...Rosy ckp sekali, I dgn Shah ckp 2x...I sgt confident u lafaz 2x (knowing u)...When u were about to say ur lafaz, I was praying hard you dpt buat skali je...And masa u tersasul time ur first lafaz, my tindakan reflects was "tepuk dahi smbil tutup mata"...*sigh* Tp no worries, ur 2nd lafaz dh sah, itu yg penting kan...ihihi ;)
Nadia, the bride...
High Tea @ Pullman Putrajaya
Hello Shah, u kat mane?!
Baby adeena cekodot yg sgt comellsss!!!
Geezz..thank u for the fork shahrizal...
and the spoon too *roll eyes*
The General...ahakz!
