Friday, July 6, 2012

(- -')

It was raining heavily in KL this evening...I was on my way home...But due to the heavy rain, I was caught in the traffic...Bile dh jam, I did what I do best...Berangansss...Tgh best2 berangansss, *BAMMMMM* a black toyota vios hit my side mirror...Kacau je org beranganss kan..Pastu pandai langgar tp x pandai berenti kann...I pulak xleh nk buat pape cos I was stuck in the traffic but I hafal the plat number...WLL 2003...Then ade abg motor tu ketuk tngkap ckp dpt x no plat kete org tu? I said yes dpt...So abg tu blah...Tgk my side mirror...

Lentok abiss~

Bile dh x jam sket, I nmpak abg motor tu and that toyota vios tepi jln tunggu I...Rupenye abg tu g kejar kete tu and suh die stop...Padan muke! ahaha...TQ abg motor!..So dh kautiimm dgn dat guy yg bwk vios tu...Siapp ko kalau ko x bayar...Owh well, enjoy your weekend! xoxo ;)